Prakata

Perkara sama berulang lagi...

Before this (when I was writing for the latest article in this blog) I said to myself that after this I would keep updating my blog, especially in ktt.

Tapi tu semua sembang kencang haha takpe kali ni aku nak sembang lagi yang aku akan update lagi blog ni secara berkala pada masa akan datang, tapi kali ni tak kencang mana, cuma lebat je lah hahaha.

Anyways, aku sebenarnya ada banyak sangat benda nak share tapi taktau nak start dari (salah tatabahasa, kalau Cg. Hikmah tgk ni) mana. Because I've been leaving this blog for more than one semester (6 months). So, of course there would be so much stories untold. I think I want to start my story randomly by not following the timeline huhu.

Kepada orang yang membaca blog ni, jangan baca. Kalau tak anda akan menyesal huhu.

Baru-baru ni di makmal komputer, tetiba diorang bangkit pasal blog. Sebab masa tu wafiy tulis address blog dia dekat assignment (resume) yang dia buat. And then ada makhluk Allah ni kantoikan yang aku ada blog haha. Aku taknaklah orang tau yg aku ada blog, yang dah tau tu takpelah huhu macam Ain (kalau kau bacalah). Qadim masa tu tanye, kau ada blog man? Haha roommate pun aku tak pernah bgtau tau. Rasa mcm malu jugak lah nak bgtau, sebab biasa yang ada blog or diary ni pempuan je or laki yang penyayang gituuu. But that was only perception or may I say a prejudice in our society. It is never a wrong thing for either boy or girl to have blog. It is not necessary to say someone having a blog to express their feelings. You can do anything, sharing knowledge or something useful to other people, like what Sir Najmi did and does (opps). Do read his blog (opps).

So there's nothing wrong, don't worry, you're not doing anything wrong (repetitive).

Jamuan raya KTT tahun 2016

2 Comments

Maghi said…
There is nothing wrong with having a blog, man. The only wrong is that u dont keep it updated most of the time lol ((says someone who is just the same))
Anonymous said…
Siapakah makhluk Allah itu